image1 image2 image3 image4 image5

Hello everyone|Welcome to MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO nature of the world|I'm an amateur photographer.

Erdemli Nomad Museum


Erdemli Belediyesi Bütün sahili düzenlemiş . Çok ta güzel yapmış . Burada yaşayanlar ve ziyaret edenler için çok hoş manzaralar var . Bunlardan daha sonra tekrar bahsedeceğim .


Bu arada Belediye bir de Yörükler müzisi yapmış . Sanıyorum geçtiğim saat itibari ile kapalıydı . Ben de sadece dışarıdan görüntüledim .


Dışarıdan bile güzel olmuş yapanların , düşünenlerin ellerine sağlık !


Müzenin halk tarafından da kullanılabilen bahçesinde kaliteli bir heykeltraş tarafından yapıldığı belli olan heykeller var .


Bu heykeller yörükler ve onların yaşamlarından kesitleri tasvir eden figürler !





Ben çok beğendim . Bir daha geldiğimde açık olursa içini de gezmek isterim.




Güzel anılarla ayrılırken güneşte batıyordu !

Share this:

This post was read by ziyaretci-sayac people.

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder